Fabuła

CHCIAŁABYM NA POCZĄTKU PODKREŚLIĆ, ŻE ŻYJEMY W ŚWIECIE W KTÓRYM TAKIE COŚ JAK NOWOCZESNA TECHNOLOGIA NIE MA MIEJSCA. MIŁEJ ZABAWY.



Akcja rozgrywa się w fantastycznym świecie pełnym niezwykłych zwierząt i duchów. Ludzie zamieszkujący ów świat podzieleni są na cztery grupy: Plemiona Wody, Królestwo Ziemi, Nomadów Powietrza i Naród Ognia. Z każdej z grup wywodzą się magowie – ludzie zdolni władać żywiołem związanym z konkretną grupą, który jest połączeniem sztuk walki i elementów mistycznych. Wyróżnia się pięć głównych typów magii: magię wody, magię ziemi, magię ognia, magię powietrza i magię energii. Magia Energii, odkryta i doskonalona niegdyś przez starożytnych, została zapomniana wraz z upływem czasu (posiadać ją mogą nieliczni). W obrębie tych typów istnieją także ich odmiany: 
  • Magia krwi – wywodzi się z magii wody. Polega na tkaniu krwi w drugim człowieku lub innej istocie, powodując przejęcie panowania nad jego ciałem. Została wynaleziona przez podczas jej ucieczki z więzienia Narodu Ognia. Magia Krwi może zostać użyta jedynie w noc pełni księżyca, gdy magowie władający żywiołem wody mają największą moc. Jest to technika bardzo potężna, ale i niebezpieczna. Nie tylko sprawia ofiarom ból, ale również zostawia trwały ślad na psychice użytkownika. 
  • Magia metalu – wywodzi się z magii ziemi. Umożliwia kontrolowanie żelaza, metalów i pochodnych materiałów. 
  • Magia piasku – wywodzi się z magii ziemi. To sztuka, dzięki której można poruszać, formować i nawet atakować piaskiem. 


Mapa Królestw:

Niebieski - Woda
Czerwony - Ogień
Szarawy - Ziemia
Biały - Powietrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz