wtorek, 23 lutego 2016

Od Gemmy CD Aaron'a

- Gemma- Mruknęłam od niechcenia, spoglądając w stronę chłopaka.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to blond włosy z grzywką. Jeśli mam być szczera, to nawet mu to pasowało. Z reguły męska grzywka nie jest modna i nie do każdego pasuje. Na drugiej pozycji mojej listy zainteresowania, znalazła się budowa ciała. Nawet.. nawet.. była okey. Ubranie też nie najgorsze.
- Podobam Ci się? - Zaśmiał się.
Na tę słowa zareagowałam warknięciem, podnosząc się z ziemi.
- Chciałbyś co?
Nie odpowiedział, uśmiechnął się lekko, krzyżując ręce na piersiach. Właśnie wtedy pies, który był obok niego, podszedł bliżej. Momentalnie przykucnęłam wyciągając do niego dłoń. Dla ludzi mogę być wredna, ale dla zwierząt nie mogę, mam do nich słabość. One są.. nie wiem jak to opisać, ale one mają w sobie to coś...
- Jaka to rasa...
<< Aaron?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz