piątek, 11 marca 2016

Od Andy'iego c.d: Isabel

- Mam pomysł, chodźmy się przejść - mruknąłem.
Dziewczyna zrobiła pytającą minę.
- Oj no, zobaczysz.
Wyszedłem z jaskini.
~~*~~
Dziewczyna szła, cóż, bardzo za mną.
- Nie gryzę.
- No nie wiem.
Eh.
Szliśmy dość długo, byliśmy na miejscu koło 20, zaczęło się powoli ściemniać. A w rynku zaczęła rozbrzmiewać muzyka.
- Madame? - wystawiłem rękę wchodząc w tłum tańczących.
Dziewczyna lekko się zawahała.
- No dawaj.
- Dooobra.
Podała mi lekko niepewna rękę a ja wziąłem ją 'w obroty'.
Cóż skromnie mówiąc (albo i nie) muzyka do mnie przemawia więc jestem całkiem spoko tancerzem i już trochę z dziewczynami potańczyłem. Ale nigdy żadnej nie miałem, tak, to prawda.
Po prostu, nie chciałem.
- Nieźle tańczysz - stwierdziłem.
Szaleliśmy tak dobre pół godziny a zaraz miał zaczynać się wolny...

Decyduj co dalej ;-; Ps. WYBACZ, że dopiero teraz. Isabel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz