poniedziałek, 28 marca 2016

Od Isabel CD Andy'iego

Gapiłam się na niego mniej więcej tak, jak się gapi na człowieka, któremu nagle wyrosła druga głowa.
Nie miałam pojęcia co powiedzieć.
- Myślę, że te definicje się pokrywają - szepnęłam cicho. - Andy?
Spojrzał na mnie w odpowiedzi.
Nachyliłam się, i go pocałowałam.
Przyznam się bez bicia: nigdy wcześniej z nikim się nie całowałam. Mam 17 lat, ale mimo to...
Andy wydawał się zaskoczony, ale szybko odzyskał rezon.
Przyciągnął mnie do siebie. I odwzajemnił pocałunek.
To mogło trwać 30 sekund, lub godzinę.
W końcu się cofnęłam.
- To było... niesamowite - szepnęłam
- Isabel, przez Ciebie trafię do piekła.
Zaśmiałam się cicho.
- Tak myślisz?
- Jestem o tym przekonany - wymruczał
Posadził mnie sobie na kolanach, i tym razem on mnie pocałował.

Czułam jego ręce w moich włosach.Jego usta na moich.
Gdy skończyliśmy, powiedziałam:
- I tak byś trafił do piekła
- Kocham Cię. Nawet nie to. Coś więcej... - westchnął
Popatrzyłam.
Mów Isabel! Nakazałam sobie.
- Ja Ciebie też. Jeśli trzeba pójdę z tobą do piekła.
Delikatnie wstałam.
- Jednak Ci się nie podoba. - stwierdził
- Żebyś wiedział, że mi się podoba. Pierwszy raz się z kimś całuję, ale rozumiem, czemu ludzie to uwielbiają. I chciałabym Ci przypomnieć, że twoja siostra w każdej chwili może tu wejść. A tak w ogóle to jestem głodna.
- Na stole są resztki mięsa z wczoraj. Potem się coś dokupi na targu.
Usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść.
Chwilę później Melanie weszła do pokoju.
- Znam te miny - oświadczyła - No mówcie

[Andy? Przykro mi najgorsza część dla Ciebie XD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz