wtorek, 15 marca 2016

Od Isabel CD Andy'iego

- Przykro mi - powiedziałam cicho.
Złapałam go za rękę, i lekko ścisnęłam. Uśmiechnął się do mnie smutno.
Spojrzałam nad wodę. To był piękny widok...
- Naprawdę tu ślicznie - westchnęłam
- Cieszę się, że Ci się podoba. - mrugnął do mnie.
Na chwilę nic nie mówiliśmy.
- Mieszkałaś kiedyś gdzieś, zanim zaczęłaś włóczyć się po lesie? - spytał
- Dawno temu - umilkłam na chwilę - z babcią, ale ona była stara, i potem już nie mogła się mną zajmować... - na myśl o niej robiło mi się smutno.
Tym razem to on ścisnął moją dłoń.
- Porozmawiajmy o czymś innym. - poprosiłam
- Dobrze, o czym?
- Nie wie... - urwałam
Wytężyłam wzrok.
Coś znów wyraźnie się poruszyło na drugim brzegu.
- Coś tam jest - powiedziałam cichym głosem, wskazując palcem
Andy wytężył wzrok.

[Zobaczysz to co ja, czy mam halucynacje? Andy? XD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz