piątek, 25 marca 2016

Od Isabel CD Andy'iego

- Nie chciałam tak powiedzieć poniosło mnie... - westchnełam.
- Wiem... Byłaś nieźle zafrasowana tą kłótnią...
Spojrzałam na niego badawczo.
- Powiesz mi co się stało? - spytałam cicho
Zacisnął usta.
- Hm... Melanie jest w ciąży.
- Coo? - otworzyłam szeroko oczy ze zdziwienia. - Ile ona ma lat? I skoro jest w ciąży to czemu chleje?
- W tym kłopot... Ma 16 lat, i jest uzależniona od alkoholu...
Ma 16 lat... Trawiłam tą informację. Jest o rok młodsza ode mnie, a już jest w ciąży... Ja mam 17 lat, a nawet nigdy nie 'bawiłam ' się w ten sposób...
- Za przeproszeniem, chyba ją popierdoliło... - syknęłam cicho.
- Też tak sądzę...
Mimo woli się uśmiechnęłam.
- I kogo masz zamiar zatłuc? - zachichotałam
Zastanowił się chwilę nad tym.
- Najlepiej i ją, i jej chłopaka.
Znów zachichotałam.
- Wiem, to mało śmieszne... - spoważniałam
- Nie szkodzi... - mruknął. Wyciągnął rękę i lekko pociągnął mnie za kosmyk włosów.
Pewnie teraz żałuję, że mi powiedział.
- Dobrze, że mi powiedziałeś. Nie będę się w to mieszać, ale wcale się nie dziwię, że się zdenerwowałeś.
Uśmiechnął się do mnie, ale ten uśmiech bardziej wyglądał jak grymas.

[Andy?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz