niedziela, 13 marca 2016

Od Andy'iego c.d: Isabel

Co mam powiedzieć? Wyglądała pięknie.
- Nie wstydź się mnie - zaśmiałem się.
Otóż to, była strasznie wstydliwa, nie to co moje byłe mające faceta tylko do łóżka i dzikich zabaw. W Narodzie Ognia takich od cholery, żadnej normalnej nie znajdziesz. Hmm.. Ale ona, ona była normalna.
Dobrze normalna.
- Wybacz mi, że taki dla Ciebie byłem - odparłem.
Dziewczyna nieco się zdziwiła i mnie przytuliła, tak, poważnie.
Chyba stosunki między nami zaczynały się poprawiać.
Dziewczyna znów patrzyła w ziemię.
- No nie mów, że jestem mniej przystojny od ziemi - zażartowałem.
Ona znów zrobiła się cała czerwona i na nowo spojrzała mi w oczy.
- Piękna jesteś.
- C-co? - zdziwiła się tym wyznaniem.
Powiedziałem coś nie tak?
- Słyszałaś - mruknąłem patrząc jej w oczy.

W tej samej chwili zawołali mnie chłopaki, tak, jestem w zespole.
- Może coś zaśpiewasz dla tej swojej panny? - krzyknęli.
Spojrzałem jeszcze raz na nią.
- Stój tu - pocałowałem ją uwaga W POLICZEK i ruszyłem za nimi.
Chwilę później byliśmy już na scenie.
[cover]

Isabel?XDDDDDDDDDDDDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz