niedziela, 13 marca 2016

Od Isabel CD Andy’iego

I co teraz jest? Muzyka przycichła na chwilę, a po chwili rozbrzmiała łagodniej, ciszej, wolniej.  Andy wyciągnął rękę w moim kierunku.
- Muszę do łazienki, zaraz wracam – powiedziałam cicho, po czym się oddaliłam.
I co mam teraz robić? Ruszyłam na zewnątrz. Kłamałam, wcale nie chciałam do łazienki. Wyszłam przez drzwi. Odetchnęłam kilka razy świeżym powietrzem. Co robić? Byłam całkowicie zagubiona  w takiej sytuacji. No dobra. Zobaczymy co zamierza… Weszłam z powrotem do środka. Wszędzie widziałam pary powoli obracające się na parkiecie. Niektórzy się całowali, inni po prostu przytulali. Odszukałam wzrokiem Andy’iego. Stał w rogu sali i przyglądał się ludziom. Podeszłam do niego. Popatrzył się na mnie lekko rozbawiony.
- To co, namyśliłaś się?
Niepewnie pokiwałam głową. Podeszliśmy na środek parkietu. Złapał mnie w pasie. Cicho się zaśmiał na widok mojej miny, po czym ułożył sobie moje ręce na karku.
- Nigdy nie tańczyłaś wolnego, co? – szepnął mi do ucha
Spuściłam wzrok. Zaczęliśmy się kołysać w rytm muzyki. Dziwne uczucie. Nigdy nie byłam tak blisko chłopaka. Cały czas patrzyłam się w ziemię, zamiast na niego. Nawet mi się to podobało. Piosenki mijały. 
W końcu się zatrzymał.
- Isabel, popatrz na mnie – powiedział cicho
Podniosłam lekko wzrok. Patrzyłam na jego twarz, ale unikałam jego oczy.
- Popatrz mi w oczy
Niechętnie to zrobiłam. Patrzyłam w jego oczy. Nie powiedział nic więcej, po prostu patrzeliśmy się na siebie w milczeniu.


[Andy? Teraz to ty wymyślasz co dalej, taniec jeszcze nic nie znaczy XD I sorry, że tak krótko... ] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz