niedziela, 27 marca 2016

Od Jacob'a c.d: Sharayne

Co jak co ale jedzenie moje. Ja się nie dziele. O nie.
- Może chociaż zapytaj zamiast mi grzebać bezczelnie po szafkach? Trochę kultury - wymamrotałem - Nikt nie może ruszać MOICH - podkreśliłem - rzeczy.
- Korona Ci z głowy nie spadnie.
- A co, jeżeli tak? - niechętnie wstałem lekko, popchałem dziewczynę w inną stronę i dosięgnąłem półki w zupełnie innej części kuchni. - Madame - rzuciłem jej herbatą w twarz.
- Oh, Ty gentlemenie.
- Polecam się na przyszłość - poszedłem do pokoju i sam się przebrałem. Czarna koszulka i szare spodnie dresowe, tak, to co lubię.
coś takiego, tyle, że była czarna.
Wróciłem do pokoju.
Dziewczyna mierzyła mnie wzorkiem.
- Czego?
- Niczego - mruknęła.
- Wiem, że jestem przystojny ale nie przesadzaj - posłałem jej niegrzeczny uśmiech.
No cóż, miało się tych parę mięśni.
Nagle dziewczyna podskoczyła.
- PAJĄK.
- Krzysiu! - podszedłem i wziąłem go na rękę.
A on poczłapał w górę zostając na moim ramieniu.
- Ta wstrętna dziewucha Cię wystraszyła, co? - pogłaskałem jego dość duży łepek jak na pająka.
Pająk poruszał łapami w odpowiedzi.
- Nigdy więcej go nie strasz - zmroziłem ją wzrokiem.

To są jego pajączki!XD Diabełku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz