piątek, 30 września 2016

Od Isabel CD Andy'iego

Stałam pod zamkniętymi drzwiami i zastanawiałam się jak do cholery uda mi się z nim porozmawiać. Już wiem.
Wyciągnęłam z kieszeni kartkę i napisałam krótką wiadomość:
,,Daj mi proszę pozwolenie na opuszczenie zamku, chciałabym iść na godzinkę do wioski.
I jeszcze, żebyś mi wyjaśnił o co w tym wszystkim chodzi"
Wsunęłam kartkę w dziurkę od klucza i pchnęłam lekko. Spadła po drugiej stronie.
Ruszyłam w drugą stronę korytarzem.
Szybkim krokiem dotarłam do drzwi.
Już miałam je otworzyć kiedy usłyszałam za sobą głos:
- Dokąd to? - spytał Andy
- Przecież Ci powiedziałam. Do wioski
- Czy udzieliłem zgody?
- Nie, ale skoro nie masz ochoty ze mną rozmawiać to nie poczekałam na zgodę - odparłam sucho. Kurde, nie chce znowu trafić do celi... - Proszę mogę iść?
- Nie powinnaś iść tak od razu po ataku gdziekolwiek, ale skoro tak ładnie prosisz...?
Odetchnęłam cicho.
Naprawdę muszę się napić czegoś mocniejszego. Może ustanie huczenie w uszach? Chociaż na jedną chwilkę.
Bez zastanowienia pchnęłam drzwi. Poczułam na twarzy powiew świeżego powietrza.
Zrobiłam dwa kroki do przodu, po czym zatrzasnęłam je za mną.
(musiałam ten gif dać XD)
Poszłam szybkimi krokami w kierunku wioski.

Andy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz