sobota, 3 września 2016

OGŁASZAM KONKURS

Z RACJI TEGO, ŻE NIE MAM ZNAJOMOŚCI, NIE ZNAM NIKOGO, KTO MÓGŁBY ZROBIĆ JAKIŚ SUPER BANNER OGŁASZAM KONKURS.

KAŻDY MOŻE DO NIEGO DOŁĄCZYĆ - PROSZĘ JEDYNIE WYSŁAĆ MI JAKIŚ BANNER I OCZYWIŚCIE TEN KOD NA HOWRSE.

Zasady są proste: Nie ma zasad. Nie musicie robić banner sami, możecie od kogoś wykołować, ja po prostu nie mam znajomości i nie mam na to czasu.

GŁÓWNA WYGRANA: LVL UP W RANDZE NA... ZIELONEGO GENIUSZA 

PROSZĘ ZGŁASZAĆ SWOJĄ KANDYDATURĘ - TU <klik> - o treści 'Konkurs OWŻ'.

KONKURS TRWA DO: 9 WRZEŚNIA 2016R.

Jednak nie zrobimy Ankiety, ADMINISTRACJA WYBIERZE
Layeln i moonhorse

1. Żywioł Wody:

~1500 BE
~ Wielorybia szabla
~LVL UP - RANGA!!!!!!!!!!!!!!!


2. Żywioł Powietrza:

~ 1500 BE
~ Miecz Wiatru
~LVL UP - RANGA!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Żywioł Ognia:

~1500BE
~ Guan Dao
~LVL UP- RANGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Żywioł Ziemi:

~1500BE
~Hakoostrze
~LVL UP- RANGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz